Fredag, nu är det helg.

Vi börjar ikväll med en afterwork som heter duga. Det är mycket bokat och det blir full rulle hela kvällen. Kommer bli en bra kväll. Efter gårdagens lunch med 110 gäster så känns det som att man redan är upp i varv. =)

Jag är fortfarande fast i funderingsfällan och det påverkar mig mer än jag vill. Men det är ibland lite konstigt att allt man funderat på faktiskt i slutändan visar sig vara sant. Hmm jag har snart funderat klart. Jag har snart bestämt mig. Bara en liten stund till.

Annars är det kanonfint väder här idag, vilket gör att det känns lite dumt att jag införskaffade mig en varm vinterjacka igår, jag vill ju använda den. Men om jag tar den idag så kommer jag att dö av värmeslag innan jag ens kommit ner till jobbet. Mina ilandsproblem växer verkligen på hög märker jag. Ja ja, det blir nog kanon det. 

Vi ses på Club Tellus! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0