I´m the last Avatar

Jag såg en film igår. En väldigt väldigt bra film, precis i min genre. Massa magiska grejer, vatten, eld och luft. Jag såg The last airbender. Har ni inte sett den så se den. Orsaken till att jag berättade det är för att jag hela dagen hemma idag gått omkring och önskat att jag kunde leka sådär med vatten. Eller ja ännu hellre eld. Jag kan med andra ord säga att jag blir en aning konstig i min ensamhet. Fast det är ju inget nytt. Eller?

Men jag har inte bara varit konstig, strange, egen, knäpp ja kalla det vad du vill. Jag har även städat, diskat, facebookat, fotograferat, rensat garderoben, sorterat skor, haft hjärnsläpp en stund när jag skulle komma på middagsmat, bokat tvättstugan, kokat te, möblerat om, möblerat tillbaka och powernappat en stund. Jag vet inte riktigt vad det är men jag har insett att jag måste börja gå ut när jag är ledig. Min lägenhet är trött på mig nu!

Fick hem första säsongen av alias idag också så jag har spenderat kvällen med att tro att jag är den nya Sidney Bristow. Fy fan det där va min bästa serie för några år sedan, nostalgi så här i höstmörkret. =)

Jag har insett att jag har en tendens till att dagdrömma, mycket och länge. Oftast efter att ha sett en bra serie eller film. Ibland tror jag till och med att det är något fel på mig. Hur kan man vilja vara någon annan? Jag vill det hela tiden...

Jag får helt enkelt inte se mer film. Eller serier. Jag får helt enkelt inte vistas hemma i min lägenhet. Den gör mig komplett galen!

Imorgon ska jag se till att vara lite social dock efter monstertvätten i tvättstugan! Puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0