Ledig Dag 3

Dagen började som sagt bra och slutade lite mindre bra kan man säga.

Runt 3 tiden i eftermiddags så fick jag för mig att jag skulle ut och powerwalka. Jag var stolt som kom ut och hade ett relativt bra tempo. Bestämde mig idag för att gå en lite längre slinga och siktar in mig på den blå. Har försökt googla hur långa dem är utan reslutat.

Men men åter till min story. Efter typ 40 minuter tänkte jag dra mig tillbaka, ganska nöjd med dagens insats, då finns det inga blå markeringar kvar, utan helt plötsligt har de blivit gula. Hmm, mycket konfundersam fortsätter jag att gå och gå och gå och inser till slut att jag är helt vilse. Jag har aldrig gått där jag gick och jag kände inte igen mig någonstans men det var bara till att knalla vidare, nån gång kommer jag säkert ut. Det börjar regna, jag fortsätter att gå, lerig, kall och nu ganska blöt av regnet.

Äntligen, ett hus. Ja, lyckan var total, i samma veva inser jag att jag är tillbaka där de blå markeringarna tar slut. Jag har alltså gått runt, runt, runt för att komma tillbaka till samma ställe. Vid det här laget var jag nästan gråtfärdig, lite halv kall och helt slut som människa. Nu va det bara 40 minuter hem igen.

Det här är incidenter som händer mig typ jämt. Inte undra på att motivationen sviker. Nej det är läggdags. Äntligen har dagen tagit slut. Puss och godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0