Nu är det tack och godnatt.

Ännu ett samtal med min underbara Linda på, ja vad blev det idag, 1 timme. Jag blir alltid lika glad när jag pratar med dig! Du är min bästa. Du bringar glädje i mitt liv. =) Idag diskuterade vi bland annat Lyxfällan när Vanita från Bartenderskolan var med. Herregud, har ni inte sett avsnittet så se det, man blir fan mörkrädd.

Även Sälen kom på tal och ja jag erkänner, jag saknar det. Men men life goes on.

Just för tillfället känns det som att det är dags att sova, mina ögonlock faller snart samman och jag har ett problem, alla mina böcker är slut, jag har inget kvar att läsa. Ja det får nog bli en film istället.

Dock fick jag en tips idag om en bok som jag måste läsa;

Har ni läst den? Den ska tydligen vara jävligt bra.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0