Tidsfördriv?

Jajjemen mitt nya tidsfördriv är göra nya headers i photoshop. Haha jag har verkligen inte något liv. Då in kunskap fortfarande är mycket begränsad så är det faktiskt bara roligt at öva. Sen om resultatet blir bra eller inte, ja det är skitsamma. Jag har roligt när jag väl håller på och i framtiden hoppas jag att man kan se resultat. Just nu, nej verkligen inte. Jag är fortfarande kvar i stadiet när förnekelse är mer ett nödvändigt ont. Som sagt ni förstår vad jag menar.

Just nu är det ju en rosa månad som alla vid det här laget vet om, jag är faktiskt lite trött på det själv. MEN, det för ju något gott med sig och varför då inte hjälpa till så gott det går. Man får helt enkelt göra sitt bästa. Jag köpte iaf rosa bandet här igår och det sitter nu på jackan. Många bäckar små som det heter...

En dag sitter vi där, antingen själva eller en anhörig med cancer. Då kan det vara försent...

Yes, jag färgade hela min blogg rosa också, bara för att jag kan!

Imorgon, tåget går 10.13. Vi ses på mms. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0