Man kan ju alltid önska sig.

Ännu en dag har gått och jag har fortfarande inte köpt några förbannade lysen till min arma cykel. Stackarn står fortfarande kvar vid jobbet och han fullständigt hatar mig just nu. Jag hör varenda gång jag ser honom att han skriker; ta med mig hem. Nu, nyss, genast.

Ohh hjärtesorg. Stackars stackars askungen. =) Jaja jag får ta hem den där cykeln imorgon då.

Dagen som varit har bestått av kaffe och youtube, kanal5play och kaffe, skitsnack och kaffe, kaffe och tvspel, ja ni fattar. Hade jag mätt upp allt kaffe jag druckit idag skulle det nästan bli typ 5 liter. Eller ja kanske inte så...men som sagt ni fattar grejen.

Idag har jag även insett att jag är en sucker för tvspel. Det riktigt kliar i fingrarna när jag ser ett tvspel och jag bara önskar att jag hade ett hemma. Det funkar lika bra att titta på men fan vad kul det är.
Egentligen skulle jag bara vilja ta kontrollen och visa hur det ska gå till, men det är bara en dröm. Än så länge. =) Men förstå, tänk om jag skulle spela och vara hur bra som helst? Jag hade ju dött av lycka. Hahaha Ibland undrar jag om jag faktiskt är adopterad och kommer från en familj med 11 bröder. Det känns lite som att det faktiskt skulle kunna vara sant. Men jag måste upprätthålla min image som tjejig tjej bland andra förutom idag and I love it.

Idag har jag lärt mig;

Att mycket kaffe gör en underbart stirrig.
Att låten Shoreline var en cover, ja ja jag kan ju inte veta allt heller.
Saltgurka på burk är förbannat äckligt på knäckebröd.
Det bästa med Idol är alla auditions.
Diskar man inte så blir disken inte diskad, nähä det trodde jag! =)


Puss hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0