Remember when it rained?

Det regnar. Mycket. Jag gillar när det regnar, man kan vara hemma, tända ljus och bara mysa. Men jag gillar fan inte när det regnar om man ska till jobbet. Då är det bara inte helt okej. =) Varför har inte jag en bil för?

Jag ser fram emot en trevlig kväll på jobbet och jag hoppas faktiskt att det kan droppa in lite gäster så att jag får något att göra. Att städa behövs alltid och det finns alltid saker man kan göra på en restaurang. Så om det blir en nollad kväll vilket jag inte hoppas så får jag helt enkelt aktivera mig med något annat. =)

Annars är jag inne på en väg jag inte gillar, och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur den. Jag hoppas det löser sig snart, för denna vägen är fan inte rolig. Men jag får helt enkelt ta mig i kragen, tänka mina allra positivaste tankar jag har och sen bara se hur det går. Splittrad. Ja det är ju kanske ett ord man kan använda ibland. Helt enkelt bara trött är ett annat. =)

Nej men vi får väl se när vi ses igen, kanske hinner jag med en uppdatering ikväll. Vem vet?


Remember when it rained.
In the darkness I remain.


Kommentarer
Aspca

many thanks for your dedications to this world

2011-01-23 @ 00:13:29
URL: http://aspca.blogimagine.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0