Time to say..

goodnight. Dagen har varit helt okej, inte jättgivande, inte jätteintressant men ändå helt ok. Fick en aning städning gjord på jobbet och tanken slog mig att: Om jag städade lika mycket hemma som jag gör på jobbet så hade mitt hem varit top noch. Fläckfritt, dammfritt och diskfritt. Jag har insett att jag hatar och diska. Det är tråkigt, det blir blött och det är bara allmänt nödvändigt. Är det kanske därför som jag tycker det är så tråkigt? Ja men kanske. Men egentligen så tar det ju inte så lång tid, men eftersom man som jag då verkligen verkligen alltid hittar något annat intressant och göra istället så tar det oftast väldigt lång tid.

Jaja, jag är ganska pedant, men INTE när det gäller att diska. Jag tänkte hänga ett draperi för dörren så att jag kanske kan slippa få ångest varje gång jag går förbi. Eller så kan jag ju bara köpa en diskmaskin så är problemet löst. Enkelt? Jo jo!

16 OKTOBER;
Norrtälje bokat. Jag längtar. Ska bli grymt att få träffa kära Linda igen. =)


Imorgon då? Vi ses på Club Tellus! =)








 

 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0