3.1

Visst fan blev det ännu en helt jävla otrolig kväll och jag gillar det som fan! Som vanligt lever jag som i ett lyckorus när jag kommer hem en sisådär halv fyra på natten, det är en skön känsla. Men back to bitterheten! Vid halv elva snåret ikväll kommer det fram ett gäng tanter, medelålder sisådär 35plus. De är en aning torra, varken fulla eller nyktra utan mer 1glas vin stadiet. Den första tanten ser lite finurlig ut och bestämmer sig tillsist efter mycket om och men för shot. 7st. Jajjemen säger jag och håvar fram shoten och häller upp fisken. Sweet tänker jag, bra start på kvällen. Tji fick jag. Hon räcker mig 2 hundralappar och ska börja shota och skåla med sina väninnor, jag försöker snällt påkalla uppmärksamhet för 200 kr räcker fan inte långt. Hon skrapar fram lite extra mynt, jag skakar på huvudet; jag vill ha 540 tack. Ja det hela slutar iaf, för att göra en lång historia kort, med att alla dessa 7 får betala sin egen shot. Tanten hittade inga mer pengar. Nu är ju inte det här så mycket att vara bitter på MEN Hela beställningen tog 17 minuter för att alla skulle börja rota i sina handväskor efter pengar, inte ok! Tanten trodde på allvar att hon skulle få shoten för 200pix, ingen jävla chans. Jag hade under dessa 17 minuter kunnat sälja ännu mera shot. OCH Sen har hon mage att otrevlig för att hon inte har pengar med sig till sju fisk. Hon har mage att klanka ner på oss för att vi inte har lakritshot. SLUTSATS Det finns ingen slutsats, håll dig hemma nästa gång tantjaevel. EPILOG Jag är inte längre bitter, inte ens en aning. Tanten är glömd och jag har återigen skrivit ett helt ointressant inlägg, Imorgon tar vi upp ämnet; Barhyfs! Jag tänkte något i stil med; Så här beställer man i en bar?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0