JAG VET ATT JAG DÖLJER EN SANNING

Vilken dag! Solen har stekt, vindarna har varit varma och Kristian fick mig typ att kollapsa på gymmet. Men det gick bra och jag var nöjd och framförallt stark när jag gick där ifrån.

Hann med en lunch i hamnen också.

Annars skulle jag tvätta, och jag tvättade två maskiner och hängde allt i lägenheten och stack iväg på grillkväll istället. Funkade extremt jävla bra och hela lägenheten doftar av sköljmedel så nu slipper jag nog städa på en vecka eller två till. =)

Imorgon ska solen få stråla i mitt ansikte hela dagen hade jag tänkt.

Promenaden hem från Högbrunn gick relativt fort och tankeverksamheten frodade som vanligt. När, var, hur, varför, åhh, faan och ja jag tror ni förstår. Kanske inte riktigt hur mycket som för tillfället befinner sig i min hjärna men det är fan mer än vanligt. Mycket måsten, jag måste, jag måste, jag måste, jag borde, jag vill, jag vill inte, jag orkar inte, jag behöver, jag kan inte, jag kan. Jag gräver allt för ofta ner mig i bekymmer som inte alls är särskilt stora men när man analyserar in i minsta detalj ja då blir det till slut stort. Jag är nog född till enstöring. Hmm så jävla konstigt, varför blir det så?

Annars mår jag hur bra som helst och det är ju positivt!






Kommentarer
Emsan

Hittade en blogg av en manniska jag kanner!

Jag hoppas att var middag med vin och kolapaj fortfarande ar aktuell nar jag kommer hem!

2011-04-26 @ 07:11:23
URL: http://emsansliv.blogg.se/
frida

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

2011-04-26 @ 07:17:48
URL: http://www.supergratis.se/?r=7545


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0