JUST ANOTHER...

Kvällen startade bra, 3 flaskor rosévin, thaimat och sen jag framför tvn med en tvspelskontroll i handen. Ha ha jag trodde verkligen att ungdomsåren med utegångsförbud hade satt sina spår, men jag kan grymt erkänna att det har dem inte, jag suger fortfarande stenhårt på tvspel. Men ack vad roligt det är.

Den blev en sväng förbi Rockbaren och Tellus innan taxin tog mig hem igen. Slutsats; Onsdagarnas uteliv i Nyköping är obefintligt. Stanna hemma!

Dock hann jag med att diskutera bitterbloggens framtid, den ser inte ljus ut. Min mentor Nisse och jag diskuterade att det är fan svårt att komma fram till bittra och läsvärda inlägg när livet känns bra. Dessa småsaker som man annars kan halshugga någon för springer förbi fortare än kvickt. Det är på ett sätt bra det med, men det är desto mindre bra för min bloggs annars så ljusa framtid. =)

Nisse; Jag hoppas du sköter dig i baren på fredag, annars så kan vi räkna med ett bittert inlägg som kommer komma att överleva flera århundrande framöver.

Det är kungligt bröllop på fredag, alltid lika facinerande att allt annat i världen stannar upp för just ett bröllop. Där lät jag faktiskt en aning bitter men jag tror det mer är ett uns av svartsjuka. Jag vill väl också gift mig med en prins och se en framtid som drottning bara växa fram, men jag är glad för deras skull. Dessa ex antal miljoner som deras bröllop brukar kosta skulle vi kunna ge till alla dessa barn som svälter i tredje världen. Jag känner även ett uns av dubbelmoral eftersom jag självklart kommer att se bröllopet på tvn och tycka precis som den tjej jag egentligen är att himmel vilken vacker klänning hon har. Moral hit och moral dit. Det får bli ett inlägg om det imorgon!

Jag säger puss på du.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0