KARAKTÄR?

Ibland finns den där, ibland inte. Idag äntligen fanns den, 2 grymma pass på gymmet blev det och jag kände mig sjukt jävla nöjd när jag gick därifrån! =) Bra jobbat Janet!

Det blir en liten snabb uppdatering, måste egentligen vid det här laget ligga i sängen då jag imorgon ska börja jobba kl 05.00. Vad gör man inte för lite pengar?

Jag hann dock med att vara social i 46 minuter cirka, tillsammans med Simon, Christine och Mini svepte jag en kaffe i all hast och med ett strålande leende på läpparna svävade jag in på gymmet.

Det blir även en bra social dag imorgon också, jag gillar´t. Jag tycker dock det är alldeles underbart skönt att vara hemma, men ack så trevligt att vara ute. Jag ska försöka mitt allra bästa med att upprätthålla mina sociala kontakter i framtiden. Jag lovar ej, men försöka ska jag göra! =)

Sova var det ja! PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0