P-SÖNDAG HERE WE COME!

Efter 6timmar i bil har vi nu äntligen koommit upp till Sälen, första ölen är öppnad och stugan är fantastisk. Bara för att vara bitter över något så måste jag säga att det är en aning smält häruppe. Men va fan, det ligger snö i backen fortfarande.
Det känns helt fantastiskt att vara tillbaka och det kommer bli så jävla grymt. Jag längtar redan till första åket i backen imorgon med solen som steker lätt. Jag är lyrisk!
Nu har vi iaf hamnat vid köksbordet, unoeken är framtagen och vinet är upphällt, maten ska snart lagas och det vankas personalsöndag på Harry's.
Det här med bitterblogg känns väldans avlägset då jag alltid mår som allra bäst häruppe. Men jag lovar att gå tillbaka till min bitterhet när jag väl kommer hem. Vad sägs om det?
Men om jag nu ska bittra över något så måste det vara gävlevägen upp till Sälen, hur fan kan en så trafikerad väg vara så jävla trasig? Jag betalar massa pengarvarje år till staten och det är tamifan skatt på allt, varför kan då inte vägarna vara i bättre skick? Skärpning vägverket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0