YOU MAKE ME FEEL

Som skrivet förut är vädret fortfarande mulet och ganska blött. Det regnar lite då och då och jag är besviken på Sälen! När man åkerpå semester så ska det vara sol, sol och sol ungefär som igår! Då strålade solen sitt allra starkaste och jag fick min dos av d-vitamin.

De andra drog en repa till Experium för att bada och basta i Äventyrsbadet, jag är inte så stort fan av varken badhus eller bastuvärld även om det kan vara riktigt skönt ibland. Just för tillfället har jag bäddat ner mig. Soffan för en grym powernap, för de vankas ju snart middag på lammet. Eftersom jag spenderat 3säsonger häruppe så blir man bortskämd med vädret och man tar sig bara ut i backen när solen står som högst. Det är egentligen helt jävla sjukt när man pröjsat ett liftkort för 1500 spänn.

Ja det är något att egentligen vara en smula bitter över, det är tokdyrt häruppe som turist! Och jag fattar inte att alla dessa barnfamiljer har råd att åka hit egentligen. Jag har redan bränt ex antal tusenlappar och fler kommer det att bli. Men jag ska inte klaga. Jag trivs som fisken i vattnet.

Nej dags för powernap, ladda batterierna, ikväll kommer bli en galen kväll!

Puss i pannan mitt hjärta!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0