...ATT REGNET ALLTID FALLER I TID OCH EVIGHET

Värmen i stackars Nyköpings Hem är typ avstängd. Antagligen har jag idag haft frossa på grund av gårdagen men det har varit så här kallt i flera dagar. Kan vara så att den stängdes av för ett par dagar sen när alla trodde att våren var i antagande, kanske för att spara pengar eller så vara det bara någon optimistisk jävel på kontoret som faktiskt på riktigt trodde att nu är det vår.

Ja vad ska man säga, jag trodde också att det skulle bli vår.
Oh ni vet när man blir så där lycklig för småsaker, man går till jobbet med leende och man tycker att livet är allmänt jävla bra. Kan det inte bli vår på riktigt snart?

Helgen kommer bli fylld av jobb, först på 3 sen vidare för ett par pass bakom baren. Vi firar Alla hjärtans skitdag i helgen så alla är varmt välkomna.
Är du snygg, singel och manlig?
Härligt, jag står i baren på övervåningen! =)

Dagens extrema ångest över gårdagen har faktiskt släppt. Jag fick höra att även de allra starkaste människorna behöver grina lite ibland, inte för att jag för en sekund säger att jag är en av dem, men ja vad ska man göra. Det är lite onödigt att lägga energi på något som hänt igår. Det var skönt att gråta, lite som ett terapisamtal, efter igår behöver jag ju dock inte grina på de närmaste åren. =)

Fan,
JAG AVSÄGER mig härmed rätten att förtära drycker med volymprocent över 2,25.


Det här var jag idag....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0