FIREWORK

Tillbaka till ruta 1, snön ligger där den ligger, det är kallt och jävligt. Jag som faktiskt för en sekund trodde att det skulle bli vår eftersom jag häromdagen gick på rena gator utan snö eller is. Vilken vändning.

Jag är inte jätteförtjust i tanken att gå en månad till med snö och slask men det är ju egentligen inte något man kan göra. Moder Jord ville ha mer snö helt enkelt.

Det är snart dags att bege sig till jobbet, börjar för ovanlighetens skull klockan 12, kan bli en bra fredag! Vid 22 går jag in i baren och jobbar och jag hoppas på en bra kväll! =) Så gott folk, på med kavajen och piffa till håret, kommer bli en galen helg!

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0