JUST IDAG ÄR JAG STARK

Och ja visst är jag det. Jag har kommit så långt att jag har läst klart min första lektion i bildbehandling och jag kan bara säga att jag älskar det. Jag har äntligen efter bara en liten ynka lektion på 2 timmar verkligen hittat min hobby. Det är detta jag vill göra.

Om 5 år ser jag mig själv sittandes på ett fint, ljust kontor med stora fina fönster och fantastiska fotografier uppsatta tagna av just mig. Om 5 år har jag mitt alldeles egna företag. Hur det kommer att se ut eller hur jag kommer att komma dit det vet jag inte dagsläget, jag bara vet att jag kommer att vara där. Förmodlingen bor jag även i en fantastisk takvåning någonstans i Gamla Stan. Ha ha ha ja det där sista känns ju lite väl tilldraget, men va fan drömma måste man väl ändå få göra?

Mitt nya mission just nu är att hitta en bra kurs i webdesign. Någon som har ett bra tips?

Det blev sent även idag och imorgon måste jag ta mig ut och träffa folk. Det är ju onsdag så man vet ju aldrig vad som händer...=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0