LIGHTS WILL GUIDE

Alla hjärtans dag! En dag som många firar, som många sörjer och som många inte lägger större vikt vid men den är fan alltid lika hajpad. Skumt.

Jag har iaf inte lagt speciellt större vikt vid att det är alla hjärtans dag även om jag faktiskt mot förmodan trodde att jag skulle få en liten ros av någon hemlig beundrare. Ha ha nu har jag varit igång och dagdrömt igen. =)

Och jag har helt fastnat i Glee, det är nästan lite pinsamt men serien är ju så jävla bra. Ett helt fantastiskt kvällsnöje.

Jag är vaken på övertid, så jag säger godnatt! Eftersom jag inte har riktigt så mycket att säga så känns det en aning onödigt att skriva bara för att även om det är det som jag gillar allra mest.


Someday, someone, somewhere.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0