WHEN I SEE YOU SMILE

1 vecka och 3 dagar sen senast. Oj, vad hände egentligen?

Inspirationen har legat på helt annat håll, tankarna flera mil här ifrån och allt annat som borde göras har faktiskt blivit gjort. Hör och häpna jag har haft ännu en vecka fylld.

Lite guldkorn från veckan som har gått kan ju vara i måndags när jag blev medlem på gymmet, och ja jag har varit där, och ja jag har tränat när jag har varit där. Tisdag och onsdag spenderade jag i Västerås med grabbarna på butiken i Hälla. Lärorikt och jävligt roligt. Dock var hotellet kanske inte det allra bästa, spenderade natten på ett svinkallt hotellrum med min padda som sällskap. Torsdagen bjöd på träning redan kvart i åtta på morgonen och jag lämnade även tillbaka min kära lilla hyrbil innan jag lade mig under nålen för att påbörja min nya tatuering. Fy fitta vilken smärta. Uscha! =)
Fredag och lördag bjöd på arbete hela dagen lång och nu i efterhand vet jag inte vart i helvete jag fick min energi ifrån mend en bara fanns där i ett bubblande lyckorus. Hur? Vad? och Varför? Jag måste helt klart sluta dricka lingondricka när jag jobbar, starka grejer det där.
Söndagar är vilodag för vissa och idag har jag varit ledig så ja jag har hunnit med allt jag missat i veckan, städa, tvätta och fan jag har glömt handla. Men jag har iaf tagit igen alla serier, och jag måste erkänna att jag aldrig vill jobba en söndag igen!


Ny vecka imorgon! Nu kör vi!

I just can’t get you out of my head


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0