I HAVE A DREAM

Mamma mia, filmen som gör mig en aning mera lycklig än jag var innan. Sådär töntigt jävla underbar film. Jag bara älskar det.

Jag satt och tänkte förut på det där med nyårslöften, att varje år lova och lova och sen bara känna besvikelse när man inte håller dem. Hmm jag ska inte lova något men jag kan lova att jag kommer göra allt för att detta år ska bli fantastiskt.

Det finns saker jag borde göra typ som att sluta röka, inte för att jag måste utan för att jag vill och behöver det, typ börja träna inte bara för att jag borde utan för att faktiskt må bättre. Ja jag kan hålla på i evig tid men tankeverksamheten flödar och jag vill att detta år ska starta så bra som möjligt! =)

2011
Jag hoppas och önskar att du för med dig en större lägenhet, en bil, en par schysstare ben och en själsfrände. Jag hoppas också att jag under detta år får känna lycka, närhet och kärlek på riktigt. Och sist men inte minst hoppas jag att jag en dag kan visa mina underbara vänner hur tacksam jag är för att de finns i mitt liv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0