IT´S A MOMENT OF TRUTH

Ibland tänker jag. Ja det var meningen att jag skulle låta blond nu, att jag skulle göra en vanligt Janet, att jag skulle driva med mig själv. Hamnade plötsligt i ett tillstånd där jag faktiskt tänker på varför jag överhuvudtaget lägger enregi och ork på något så vanligt som en blogg. Alla har en eller alla har någongång haft en och alla kommer med all säkerhet någon gång i framtiden ha den och med det menar jag varför jag fortfarande håller på.

För det är ju inte så att jag skriver om de mest väsentliga sakerna heller, jag går till jobbet, jag går hem, jag går till jobbet och sen var det lite party och sen jobb igen. Men samtidigt som jag nu sitter här och skriver en massa babbel så kan jag bara inte sluta. Jag loggar fortfarande in varje dag, kanske för att jag då tror att jag ska få inspiration till något fyndigt inlägg som miljoner människor ska ta del av. Men nej, det är inte ofta som inspirationen finns där men när den väl gör det, ja då jävlar. =)

För att börja med söndagsuppdateringen så måste jag säga att jag har hamnat i ett nytt workmode, jag går till jobbet varje morgon med ett stort leende på läpparna. Du undrar säkert hur det är möjligt men det är fan sant. Nu på helgerna har jag också jobbat lite extratimmar och jag bara älskar det.

Måndag och Tisdag, två bra lediga dagar som innebar shopping och en fika med Swantej. Mycket trevligt att fika med gamla kollegor.
Onsdag och Torsdag, jobbar på som vanligt och hínner med kaffepaus på både gamla och nya jobbet.
Fredag, ja vad ska vi säga om fredag. Jag låter fredagens bravader vara osagda men kan ända berätta att jag inte mådde vidare bra när jag gick till jobbet vid nio dagen efter. Men kul var det...
Lördag, jag var tvungen att dränka mina sorger och köpte mig en Iphone4. Mina sorger är fortfarande kvar men jag ha en förjävla snygg telefon. Och kvällens arbete bakom baren gick grymt förbannat jävla bra, jag gick hem stolt över min insats.
Söndag, alltid denna söndagsångest. Ännu en vecka har gått och en ny ska startas. Jag har jobbat, promenerat i spöregn och varit hungrig hela dagen! Och jag har försökt jailbreaka mina gamla iphones, det gick inte. HUr jävla svårt kan det va?

Ny vecka. Kommer bli grymt.




Storshopping på Apoteket

Kamera även för självporträtt fanns med i 4:an, snälla ignorera mitt skatbo till hår som förstördes i det ack så vackra regnet ner till jobbet idag och min lätt slitna uppsyn. Ibland då funkar inte ens smink.



Ja det är fan sant!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0