Läsglädje!

I det stora hela en väldigt bra dag! Promenad gånger 2 = Check. Godis tyvärr också check på den. Men vad ska man göra...

Sitter just nu och söker lägenheter, har insett att min lägenhet är i minsta laget. Det har funkat så bra de senaste åren när man varit iväg, men nu när man kommit hem för en längre tid så är det dags att byta upp sig ett par kvadratmeter. Jag hoppas verkligen att jag får en snart. Det är inte det att jag inte trivs nu, det känns bara så litet.

Efter jobbet idag fick jag även hem mitt paket med böcker, äntligen! Där talar man om lycka. Jag har nu i mitt bibliotek 12 nya böcker som bara väntar på att få sina blad vända. =)

Jag är i himmelriket.

Dags att sova, en nya dag väntar imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0