BYTT ÄR BYTT

Bytte bort min lediga fredag mot en ledig tisdag!?! Min kära kollega skulle till Norrland för någon födelsedag och då kändes det lite väl elakt att faktiskt säga nej. Men hur kunde jag byta fredag mot tisdag? Jag är bra jävla knäpp alltså.

Idag har jag krossat minst 3 kartonger rödvin, kom igen. Jag brukar alltid ha turen att det är vitt vin i kartongen men nej inte idag. Idag har allt tamifan jävlats ordentligt. Hon om städar kommer bli dåligt nöjd imorgon när hon ser att butikens golv har en svagt rosa färg fast jag gjorde faktiskt mitt bästa med det som fanns att städa med.

Lite rosa har ju ingen dött av...fin färg det där.

Kollar fortfarande boende, har inte riktigt hittat något att hänga i granen än, men det kommer. Snart, väldigt snart!

Puss




Kommentarer
Camilla

vill du ha fler läsare? :) delta då i min veckans blogg

och du kan få flera hundra exta!

http://www.kmilla.se/2011/july/dagens.html

2011-07-19 @ 12:34:16
URL: http://kmilla.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0