DEN DÄR HARRY 2

Han levererar fortfarande tio år senare en film som är magnifik. Sista filmen håller måttet och även om 2 timmar är lite väl långt så märktes det inte speciellt mycket. Förutom en liten del av nackspärr och träsmak i röven så är jag verkligen glad över denna biosöndag!

Får man be någon ta av sig kepsen när man är på bio? Eller är det emot allt hyfs? Han täckte ju hela jävla bioduken med sin enormt gigantiska keps. Ja därav den lilla del av nackspärr man dragit på sig. Jag var tyst, jag sa inget men ja ni som känner mig förstår hur jobbigt denna upplevelse var att utstå, hur många gånger jag kom på mig själv med att luta mig fram och nästan knacka han på axeln för att lite fint säga; Man har inte keps inomhus. Eller tvångstankarna att bara ja ni vet slå av kepsen och sen låtsas som ingenting...typ.

Jag är en störd människa. Jag vet.

Hittade en väldigt passande artikel på Aftonbladet nu när jag kom hem, måste vara ett teckan på att jag inte ska flytta...



Han Londonsnubben kunde inte lura mig med hans mail iaf...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0