FEBERYRA

Har inte sovit en blund på hela natten. Jag tror det kallas feber, men är inte riktigt säker.

Så jag har haft min allra första sjukdag och det är en för jävla konstig känsla. Men jag har firat denna historiska dag med glass och filmer för ett helt kompani. Mår jag bättre, ja absolut.

Dock behöver jag helt klart en detox efter det här. Men först en lördag med jobb, jag tror även jag ska utmana min allergi mot den rosa drycken. Kanske inte mitt bästa drag efter en hemsk natt, men va fan. Jag sitter snart isolerad med skolböcker lika långa som kinesiska muren så jag tycker allt att jag är värd det.

Måste ju testa och se om boken jag läser kanske ger något resultat! =)


Innan jag kände dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0