KVÄLLSVECKA

Jojo som tidigar sagt är det fortfarande kvällsvecka, idag börjar jag inte förrens vid 4 så det blev lång och skän sovmorgon. Blev lite full igår också, starka drinkar och obefintlig mat slåg direkt upp i huvudet. Bokstavligt talat!

Imorgon ska jag äntligen få träffa min underbaste av de alla, min lilla Neo. Jag längtar!

Veckorna är nu innan kursstart hektiska till tusen. Mycket som måste göras men det går framåt, förhoppningsvis så landar jag i ett rum på söder. It´s gonna be perfect!

Jag har aldrig någonsin känt så mycket för så lite och jag tror fortfarande att det här är rätt väg. Jag hoppas jag har rätt till slut, det kommer bli så jäkla bra då!

Jag tycker även jag är värd lite framgång! Ego, jajjemen man får va det.

Lördag blir partaj för Elin och Tessa, kommer nog bli en trevlig kväll! Det var ju länge sen jag var social med mina vänner så det är på tiden nu! =)

Dags att röra sig ner mot staden...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0