PRETTY LITTLE LIARS

Förlorad i seriernas värld denna söndag. Min lediga dag. Min dag. Endast min.

Vaknade i morse med huvudvärk, lite smått med ångest och ömmande fötter. Efter månader i trötta platta skor blir mina stackars fötter vandaliserade i high heels. Jag förstår inte riktigt vad som har hänt, efter att ha kunnat gått en mil i klackar så protesterar mina kära redan efter halva kvällen. Är jag dömd till ett liv i platta skor?

Jag hoppas verkligen inte det.

När jag fyller 30 vill jag ha en skogarderob a´la Carrie i min ägo. Bara för att jag är värd det.

Bra kväll annars med en massa rosa dricka. Inga järn och jag är evigt tacksam för att jag fortfarande är spriträdd och pryd när det gäller det.

Osammanhängande svammel, jag är nervös, jag är stressad, jag är orolig, jag är glad, jag är lite skraj och jag sitter fast i en ohållbar situation jag inte riktigt vet hur jag ska ta mig ur. Men det kommer snart en lösning som en räddande blixt från ingenstans. Jag vet det. Jag känner det på mig. Det kommer bli fantastiskt till slut!

Deadline; 110822

Saknar känslan av frihet. Lite låst just nu.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0