HUGGER I STEN

Har kommit in i en period där Lars Winnerbäck går på spotify dygnet runt. Det var länge sen hans lista spelades men fan va han är bra.

Det är måndag idag, sovmorgon deluxe efter en sömnlös natt. Hade ju väldans tråkigt i natt när jag inte kunde sova, men vad ska man göra?

Ska idag på jakt efter en midsommaroutfit som nu inkluderar skor också. Om jag känner mig själv rätt så kommer det ju sluta med att jag kommer i jeans iaf. =)

Blir det regn? Blir det sol? Det typiska midsommarvädret är ju regn men man kan ju hålla tummarna för sol så man slipper frysa sönder en kväll i juni. Det är ett dilemma det här med kläder. =)

Längtar som fan till den 18 augusti, jag ska till Malta och gå på strippklubb. =) Haha kommer bli en helt underbar resa!





Ja Malta ser ju inte så pjåkigt ut...


Kommentarer
Emsan

Jag längtar också så sjukt mycket! Den här resan kommer vi sent att glömma!

Steam hade stängt sist när vi var på väg dit så jag fick aldrig gå på strippklubb, men nu ska det vara det första som sker!

<3

2011-06-21 @ 13:35:14
URL: http://emsansliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0