IT´S JUST ME

Efter ett gäng veckor på systemet så känner jag att det börjar gå fantastiskt bra, jag hittar, jag har koll, jag jobbar på och ja det går bra helt enkelt. Sen finns det absolut dagar då min tankspridda hjärna helt enkelt inte ska vistas utomhus.

Så när jag för 20 gången samma dag kollar schemat över dagen och fortfarande inte kommer ihåg vad jag ska göra.
Eller som den dagen när jag glömde namnet på personen som beställt lite grejer redan innan jag hunnit in på lagret och skämdes lite smått när jag för tredje gången kom och fråga vilket namn det gällde.
Eller som när jag helt enketl glömde min rast.

Ibland är jag glad att jag faktiskt kommer ihåg vad jag själv heter.

Dagen idag gick hur fort som helst och jag känner mig fortfarande sliten efter våran kväll i Stockholm, lite mat och lite sömn på det gör nog susen! =)



<3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0