JAG HAR IDAG...

Har idag träffat människor jag tycker om.
Har idag ätit en inte ok ceasar, jag är lite besviken, men gott sällskap räddar det mesta.
Har idag försökt hitta en badplats, gick sådär, blev kaffe i hamnen.
Har idag jobbat som ett as.
Har idag druckit på tok för mycket vin.
Har idag redan ångest för att jag ska upp tidigt.
Har idag saknat min Jenny och min Neo väldigt mycket.
Har idag funderat och kommit fram till lika lite som vanligt.
Har idag bokat av en lunch, för att slippa känna något alls, för att slippa undran och för att rädda mig själv. I´m sorry!
Har idag åkt longbord och insett att jag kanske borde skaffa en.

Jag har gjort mycket mer än så! Men det är godnatt nu!

Puss

Someone like you






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0