MALTA HERE WE COME

Tog en förtjusande sovmorgon till hela 14.00, välbehövligt och bara skönt. Kan vara lite så att jag faktiskt behövde det. Tog ett tag innan jag jag ens kunde erkänna att jag var slut som artist. Jag lovar och svär att framöver ska jag försöka tänka lite mer på mig. =)

Har söndagsfikat hela eftermiddagen med Emilie över telefon, vi har spanat midsommaroutfits, snackat skit och planerat resa. Under tiden har jag rökt ett paket cigg, druckit 18 koppar kaffe och bara njutit av min lediga söndag. Ett par timmar senare blev jag guidad genom RyanAirs hemsida så den 18 augusti lämnar vi Sverige för en skön weekend på Malta. Det kommer bli så jäkla grymt och jag längtar som fan.

Den 24 hoppas jag att jag börjar skolan uppe i Stockholm. Jag håller båda min tummar...

Har beställt skor på fyllan också, svarta fina högklackade skor. Helt fantastiska och det var kärlek vid första ögonkasten. Jag blev kär på riktigt MEN såklart ska det vara fel på dem och ena skon hade en rem som var längre än den andra. Jag gråter en skvätt av sorg, det var verkligen ett par fina skor. Så mission inför midsommar är nu både skor och klänning!

Det är dags att avsluta denna söndag! Den har varit grym på alla de sätt och vis. Påbörjar världshistoriens värsta jobbvecka nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0