DIN SOL HAR LANDAT I MITT KNÄ

Vaknade imorse eller ja ska man säga typ strax innan elva. Släpade mig upp ur sängen vilket var det tyngsta jag gjort på länge, min säng var på tok för härlig för att lämna och möttes av det enormaste diskberg jag sett. Suck! Jag som trodde jag skulle ha en härlig ledig dag utan måsten men det sprack på tok för tidigt.

Ja, jag har diskat allt även om tanken att lämna det ett par dagar till slog mig x antal gånger innan jag väl satte igång. Jag undrar vart disken kommer ifrån? Jag har ju knappt varit hemma på hela helgen...så jävla konstigt.

Hann med lite träning idag också och det märktes att jag inte var 100%, det är första gången sen jag började som jag faktiskt tyckte det var tråkigt och inte ett dugg kul, sen om det var för att jag inte var riktigt som jag brukar eller om det bara var så att jag och instruktören inte riktigt klickade det vet jag inte, men jag tycker nog de andra jag träffat där är en aning bättre...men men på det igen imorgon och på torsdag kör jag 1 timme styrketräning med Kristian, kan bli bra och jag kommer känna mig starkast i världen efter det. =)

Svackar lite, en aning, både på jobb och hemma. Kanske är det så det ska vara eftersom allt inte kan vara en drömtillvaro för jämnan? Vad vet jag? Jag ska iaf gå och lägga mig nu, det är nog bäst för alla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0