FLASH FORWARD

Om jag fick sen en stund av min framtid så hade det inte sett ut som det gör idag.

Jag hade inte bott i Nyköping,
Jag hade inte jobbat i restaurangbranschen
Jag hade inte bott på 28kvm

Om jag fick se en stund av denna tid som komma skall så kommer jag enbart att se lyckorus.

Ibland, inte speciellt ofta nuförtiden så känns livet en aning svart. Mörkt som natten. Men heller egentligen inte på ett dåligt sätt utan på ett sätt som gör att man fokuserar på det som man ska fokusera på.

Jag har insett, jag jobbar för mycket för jag kan inte säga nej.
Jag har insett, att jag är helt osocial med vilja.
Jag har insett, att det är dags att göra något åt alla dagdrömmar jag har.

Vilket betyder att jag har en ansökan att skicka, ett jobbmail att skicka och miljoner samtal att ringa. Skjut mig.

Men snart är det semester, mitt underbara vinterland. Jag har saknat dig så.


Puss på du


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0