HELLO TRÄNINGSVÄRK

1 timme styrka med K, jajjemen jag fixade det. Jag är stark, så jävla stark, och om jag överhuvudtaget kommer att säga så imorgon tror jag vad jag vill på. Mitt puckade jag glömde ju stretcha utan gick raka vägen till Fika för lunch med Simon och Mini, hur trög får man bli ibland? =)

Ja jag gör ett litet halvhjärtat försök att stretcha nu, 7 timmar senare, men är det inte tanksen som räknas?

Annars händer väl som vanligt inte speciellt mycket, jag jobbar, sover, jobbar, tränar, jobbar och sover en aning men jag är nöjd och det är fan huvudsaken.

Har lite granna att se fram emot iaf;

En födelsedag
Tatuering sittning 2

Och sen var det slut, jag som räknade med en lång lista, men nej det blev väl inte riktigt så. Men det dyker ju alltid upp roliga saker att se fram emot. Vi väntar med spänning. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0