I´M GOING BACK HOME...

Efter en mycket härlig dag så landade jag hipp som happ i soffan. Jag har hunnit med det mesta som skulle göras och jag känner mig allmänt nöjd. Det är förjävla härligt att vara jag just nu.

Nu är det jobb resten av veckan, så jag fokuserar på det. Som vanligt. Min kiropraktor tycker jag är stressad, jag har ingen aning om vad det är hon pratar om.

Jag känner mig i stort behov av semester och jag kommer få det vecka 14, jag ska tillbaka till mitt vinterland, få andas fjällens frisk luft och susa ner för backen och känna vinden i håret. Ahhh det ska bli så jävla härligt! =)

Jag längtar!

Om ödet har bestämt det så, så blir det så.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0