SOLEN I ÖGONEN

Tamefan, min vän S är hemma igen. Jag köpte med kaffe och Ballerinakakor som smakade kladdkaka och sen firade jag ett par timmar hemma där, S var en aning jetlaggad efter att ha rest ett helt dygn och jag var mest trött, suverän kombo. Jag är extremt glad att de äntligen har kommit hem igen. =)

Dagen har spenderats med pluggtermer; luminance, contrast, shadows, midtones, high key and low key, gradient och mycket mycket mer...känner fortfarande att jag har en lång väg att vandra, men det går fan framåt. Och det bästa av allt är att det är roligt. =)

Annars sitter jag lite fast i min svacka, men det blir också bättre snart. Inget som påverkar mig annat än hemma, med bra musik och saker att göra går de svartaste tankar att bota. Lars Winnerbäck är en favorit som spelats oftare och oftare i mina högtalare, låten med Miss Li är fortfrande helt jävla underbar.

Jag har återigen fastnat i True Blood, fick lite avsmak där när jag såg de två första säsongerna på bara ett par dagar men nu, säsong tre är lika fantastisk den.


Du hade tid, Lars Winnerbäck.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0