SPRING FÖR LIVET

Nu har jag sett en film där hela filmen går ut på att springa. Spring så fort det bara går, göm dig, spring mer, bara dessa män inte hinner ifatt. Nu ska vi lura ödet. =)

I det stora hela var det precis en film för mig, sådär lättsamt förutsägbar att man till slut bara sitter och ler och bara väntar på slutet. Det var absolut inte den bästa film jag sett och absolut inte den sämsta, men jag hade lika gärna kunnat se den en söndagkväll hemma i soffan.

Under bioreklamen så kom trailern för ingen mindre än; Fast and Furious 5, ohh en hel film med massa snygga bilar och ja en liten del Vin Diesel räddar vilken trött dag som helst. Jag längtar! Jag ska se! Snart på en bio nära dig!


Idag upptäckte jag att låten spring för livet nästlat sig in i min spellista. Hur? Ja det kanske blev så att jag faktiskt tyckte den var lite fin ändå...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0