TAJMING

är det så viktigt egentligen?

Ja det kan man säga, och återigen är fel tajming verkligen två ord att använda.

Ja det är så jävla typiskt, jag börjar nästan bli van men jag fortsätter min raid mot bättre karma och är en snäll och duktig flicka med stor karaktär. I wish, you wish, we wish. I och med att jag inte kan ljuga så vore det ju fel att börja nu, så att stå emot det här är för tillfället min största utmaning någonsin och jag fattar knappt vad det är som händer.

Snart kommer jag mentalt behöva börja tänka på fula saker och det är fan tråkigt.


Så, håll dig i skinnet Janet. Jaaaa, jag ska för fan!

Men som sagt; I wish, you wish....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0