BACK TO THE FUTURE

Sol gör mig glad.
Sol gör mig lycklig.
Goda vänner gör mig mer lycklig.

Jag bara älskar att sommaren snart är här och enligt mina egna små planeringar blir det min sista sommar hemma, kanske min sista tid hemma!?! Man vet aldrig vad som komma skall och just för tillfället känns det bara helt rätt att ta dagen som den kommer.

Jobbar inte alls mycket denna vecka, men vet ni vad, det gör mig inte ett dugg. Jag ska njuta hela veckan av helt underbar ledighet för att sen starta ännu ett nytt jobb på måndag. Otippat? jajjemen. Roligt? som fan.

Så jag tror att denna vecka kommer bli helt fantastisk på många sätt och vis, jag bara vet det. =)

Jag firar min återfunna energi med ett nytt objektiv. Man tackar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0