FLIGHT FR726 TO LONDON STANSTED

Det är vad man hör hela dagarna ute på Skavsta när man jobbar. Jag kommer dock aldrig ihåg siffrorna, men men det jag skulle komma till idag är att jag inte har hört ett enda utrop. Vilken dag! Ja man kan ju säga att man känner att man lever efter en torsdag ute på flygplatsen. Ja jävlar vad vi har haft att göra...

Ett roligt kaos med högt tempo och det har gått bra. Jävligt bra. Hade dock i mitten av passet väldiga strul med kassan, den fick för sig att dubbelslå allt man slog in vilket gjorde att av fem kvitton så var fyra av dem voider. Jag gav en hel bok till Sandra när det var dags att räkna kassan. He he. Efter ett par timmar fick jag nog och bytte kassa. =)

Annars har flygplatsen idag haft rekord i grabbar, fina grabbar dessutom.

Allt tog slut och varje gång vi ringt in till FH så har det varit samtal i samma anda som; -MACKOR! De är slut, helt slut, totally slut eller -Byt Staron, den är slut, -Vi har precis bytt?, Byt igen, den är slut. Det finns bara ett ord och det är kaosartat kaos.

Eller som när jag och Ludde försökte ringa in till Sandra, och det är upptaget i 5minuter, 10minuter, 35minuter och vi börjar få lite smått panik, tillslut efter 1,5 timme inser att vi hela tiden försökt ringa oss själva och det är ju inte så jävla konstigt att det är upptaget då. Nästa gång kanske vi kan försöka ringa rätt nummer! =)

I det stora hela en fantastisk dag! =) Nu dags för sömn, det blir en lång dag imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0