TODAY IS THE DAY

Vaknade, kokade kaffe, käkade frukost. Det är nu dags för jobb.

Lönehelg i helgen, kan bli ett jävla drag och det hoppas vi verkligen på! =) Egentligen är jag ju slut som artist men jag kanske hittar min forna glans tills på lördag, ja man kan bara hoppas.

Allt känns bra om än lite förvirrat.

Mitt cashflow är ovanligt lågt, fick 5 lappar i lön, tack televerket det räcker ju knappt långt. Men man klarar sig alltid, lite andra prioriteringar bara...

Längtar till juni, längtar till svenska jordgubbar, längtar till strålande sommarsol, längtar till ledighet.

Jag måste börja kolla boende i i huvudstaden, känns skönt att man kanske ska flytta. Jag hoppas.

Jag är nu sen som vanligt! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0