TRAGIC

Vad fan gör jag uppe än? Jag börjar ju för fan kl 5 imorgon bitti. Det är dags för sängen, det är dags för sömn. Äntligen!
Helgen är bort för alltid nu och en ny vecka börjar imorgon. Jag har alltid söndagsångest nuförtiden, kan det vara så att dessa helt jävla underbara helger faktiskt går på tok för fort? Eller för att det kanske snart börjar lida mot sitt slut? Ja vette fan.

Jag tackar Micke för lånet av bilen imorgon bitti, jag får sova hela 1 timme längre än vanligt. Det är tacksamt, jag är tacksam!

Spenderade kvällen med filmen Burlesque igen, it´s a feelgood movie! Och den funkar fantastiskt bra på en söndag. Annars är jag mest förvirrad, confused, confuso, confondre, eller ja mer fundersam tror jag. Det är en del att tag i, och jag blir en aning trött av att bara tänka på det. Fan!



Feeling broken
Barely holding on
But there's just something so strong
Somewhere inside me
And I am down but I'll get up again
Don't count me out just yet


I've been brought down to my knees
And I've been pushed way past the point of breaking
But I can take it
I'll be back
Back on my feet
This is far from over
You haven't seen the last of me
You haven't seen the last of me

They can say that
I won't stay around
But I'm gonna stand my ground
You're not gonna stop me
You don't know me
You don't know who I am
Don't count me out so fast


I've been brought down to my knees
And I've been pushed way past the point of breaking
But I can take it
I'll be back
Back on my feet
This is far from over
You haven't seen the last of me

There will be no fade out
This is not the end
I'm down now
But I'll be standing tall again
Times are hard but
I was built tough
I'm gonna show you all what I'm made of


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0