YOU ARE THE SUNSHINE OF MY LIFE

Det blir en lång dag imorgon så det är dags att säga godnatt.

Måste bara precis som vanligt.

Hade en riktig Janet incident tidigare idag, jag hade städat och tvättat och ja allt var hur fint som helst. Det var middagstid och jag ställer stekpannan på spisen, sätter på plattan och går och gör något annat. Hur som helst så tycker jag det börjar lukta konstigt så jag går tillbaka till mitt lilla kök och ser till min bestörtning min kaffebryggare smälta ner och dö. Jag hade satt på fel platta.

Så nu har jag svart smält plast i hela köket, en trasig kaffebryggare igen och en lägenhet som var rökfylld i säkerligen två timmar efter händelsen. Ibland bara hatar jag att vara jag.

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0