1 WEEK TO GO

Klockan är 5, fem på morgonen. Jag är helt slut!

Kom hem från jobbet vid kvart över tre och det blev en helt ok lördag än då! En bra stämning och en bra fest! =)

Mina fötter har svullnat och de gör även väldigt ont.
Mina öron har en tjutande ton som jag hoppas lägger sig snart! Jag inser för varje helg som går att min halvvägs till tinnitus bara blir värre. Förr om tiden försvann det iaf under tiden man sov nu går det dagar innan det ens försvinner!

Boka en tid! Nu, nyss, genast!

Annars mår jag bra! Mitt dåliga samvete gnager, jag inte hinner ringa, inte prata, inte ses! Fan! Men jag vet att ni står ut, för jag står ut. Det är inte länge kvar nu, 6 månader sen är jag nästan klar! Kommer gå superfort, jag lovar!

Så om ni känner er en aning bortglömda så gör inte det! Jag tänker på er iaf. =)

Fick rummet, så Sthlm here i come!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0