HAPPINESS

Ibland kommer det dagar när man önskar, längtar och funderar ihjäl sig på vissa saker. Idag var nog en sådan dag. En sådan dag där man försöker finna lösningar i ens tillvaro som faktiskt fungerar.

Jag ställer mig ibland frågan hur jag ska kunna? Är det inte bara att göra? Jo men så klart att det är. Jag avundas produktiva människor varje dag bara för att jag inte riktigt modet att färdigställa. Man kan nog sammanfatta det hela med att jag inte har modet att misslyckas.

Man kan fråga sig varför. Jag har ett svar, men är inte riktigt redo att acceptera det. Än.

Har haft en fantastisk dag med människor som jag tycker om. Jag kallar dem vänner, för det är vad de är för mig. Jag blir glad när jag är med dem. Även om det kanske inte alltid märks.

Nej det är dags att avsluta dagen, ska fördjupa mig i Italiens fantastiska värld imorgon. En AW eller ska man säga AfterSchool med Elin står också på tapeten. Var länge sen nu och jag saknar.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0