ORD, WORDS, TEXT

Bra dag! Måste bara börja med det!

Kände mig pigg när klockan ringde trots min sömnlösa natt! Sov en sväng som vanligt på det försenade tåget, men inte ens det gjorde något!

Gjorde dagens goda gärning när jag visade en förvirrad liten tant till spår tio. Spårbyte i sista minuten uppe i centralens kaos kan inte vara lätt för någon!

Hon blev glad. Jag blev glad!

Resten av dagen gick i kombinationens tecken. Vin och mat tillsammans är svårt, men jag börjar hajja grejen. Så solklart när någon förklarar så bra!

Michel Jamais kan vara skolans bästa föreläsare. Man blir intresserad, fokuserad och glad.

Ja jag är fan dubbelt glad idag! Och vet ni det känns fantastiskt!

Annars är jag trött på ord. Vissa speciella ord som jag senaste veckan tragglat igenom.

Ord som varierande, vinlag och synonymer är just nu ord jag vill utesluta ur svenska ordlistan!

Detta var nog det mest varierande inlägg jag skrivit på länge. Lite fint osammanhängande, lite glädje, lite trötthet. Ett annat ord för detta kan vara; svammel!

Puss och godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0