RÄTTELSE

Ryan är ju såklart mannen i mitt liv nr 2. Jag måste ha haft en fantastisk illusion igår kväll/natt när jag skrev att han var nr 3. Jaja, man kan inte alltid hålla reda på allt. =)

Blev väckt imorse av min kära skolkamrat; Jag åker från Vagnhärad nu så vi ses på Culturum om typ 40. Absolut blev mitt svar, kastade mig från säng till dusch på två röda sekunder väsandes fan fan fan. Jag hade glömt, ja jag erkänner jag glömde bort våran studiedag. Typiskt. 1 timme och 40 minuter senare ja då var jag framme...shame shame on me!

Men fick till ett gäng instuderingsfrågor och en lunch med Emsan. Ett break i studierna med en kär vän är alltid det allra bästa.

Letar fortfarande boende som en tok, att det ska vara så jävla svårt. Men mailen har gått varm nu på kvällskvisten så jag håller tummar och alla tår jag har för ett positivt resultat. Det börjar bli ont om tid!!

Att gå och lägga sig innan 22 är helt okej, så jag gör det. Puss haj.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0