SISTA HELGEN PÅ LÄNGE

Enligt mina planeringar om de blir som de blir så jobbade jag sista helgen i Nyk innan juldagen. Wow, hur konstigt känns inte det?

Innerst inne vet jag ju att min lediga tid kommer spenderas på mitt underbara jobb iaf men tanken var ju god! =)

Dock lämnar jag över ansvaret till Dan istället, han är den nya inventarien.

Ja jag kallar mig själv inventarie, sen i januari har jag fan jobbat nästintill varje helg. Med undantag när vi hade stängt och vid vissa lördagar när jag velat vara ledig. Jag ångrar inte en sekund. Jag älskar mitt jobb!

Det är dags att sova. Gjorde det lilla testet på högskoleprovet som finns på aftonbladet, jag är ju glad att jag inte gjorde hela även om jag tycker att 70% inte är illa pinkat!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0