SLEEPMODE

Jag behöver gå en kurs i att sova i tid. Det är något speciellt som gör att kroppen inte riktigt kommer till ro dessa dagar då klockan ska ringa tidigare än någonsin!

Har dock legat nedbäddad sen halv tio, jag har räknat får, jag har läst, jag har försökt meditera, lyssnat på klassisk musik och jag ligger då här fortfarande. Vaken.

Att jag tog sovmorgon till 10 idag har absolut inte med saken att göra! =)

Började även i kväll på boken äntligen ickerökare. Tänkte på riktigt när boken är slut vara en glad sådan! Han skriver på riktigt jävla skittråkigt och lär aldrig i sitt liv vunna pulitzerpriset men han får en ändå på andra mer hälsosamma tankar. Faktiskt en bok att rekommendera, ingen skräckpropaganda så långt ögat kan nå! Utan mer ord som biter sig fast och förändrar synen man har på dessa giftpinnar!

En av instruktionerna i boken är att erkänna för sig själv att man är missbrukare! Så ja, här och nu erkänner jag att jag är missbrukare och att jag missbrukar nikotin. Wow, hårda ord för något som svenska folket kallar vana!

Jag hoppas och tror såklart att jag också kan lyckas. Än gång för alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0