STEG 1 AVTENTAT OCH KLART

Wow, det har gått 2 månader redan. Hela 2 månader sen jag satte min fot för den allra första lektionen upp på Restaurangakademin. Det går så jävla fort.

Idag tentade jag av steg 1. Även där med väl godkänd. Missade total 4 poäng på hela provet och jag befinner mig i ett lyckorus. Jag har tjatat sönder alla om det här idag. =)

På dessa 2 månader har jag missat en partyvecka på Ibiza med mina bästa och en mysig vecka på Rhodos men jag har inte ångrat mig för en sekund. Jag har ju lärt mig så jävla mycket, träffat nya underbara människor, lärt mig tuben i Stockholm och går nu på åt rätt håll, jag har gått vilse, jag har hittat rätt igen. Jag har även spenderat mer tid på Centralstationen på två månader än vad jag har gjort i hela mitt liv. Jag har jobbat som ett as, jag har varit fattigt och jag har bråkat med CSN. Jag har varit ännu mer fattig pga CSN.

Jag har även stressat, pluggat, grinat, skrattat, slitit mitt hår, läst och läst och läst.

Trots alla motgångar är jag nu starkare än någonsin. Fick en kommentar: Det BLIR bättre! Du fixar det här, förr eller senare får du nedförsbacke! Jag håller fullständigt med. Efter det här året så vet jag att jag fixar allt.

Jag vet även att allt, förr eller senare löser sig!

Innan jag ska avsluta kvällen, gå och lägga mig med en bok som inte handlar om vin så måste jag bara ge all min kärlek till mina bästa, som har stått ut med mig, gett mig råd och som peppat när allt varit mörkare än mörkast. Om jag inte sagt det tillräckligt så TACK för att ni finns. Love!



Det här mmset fick jag idag. Fan vad ni är underbara! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0